Відповідно до розпорядження ректора № 13 від 28.10.2022
«Про проведення І етапу ХІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2022–2023 навчальному році», в ННІ філології та історії за допомогою дистанційних технологій (Zoom, Classroom) 29 жовтня 2022 року було проведено урочистості з нагоди відкриття та перший етап Конкурсу.
Метою заходу є підняття престижу української мови й літератури в молодого покоління, підвищення рівня загальної мовної культури, вшанування Великого Кобзаря, поета світового рівня – Тараса Шевченка. Конкурс сприяє вихованню в його учасників почуття гордості за свій народ, любові до рідного краю, формуванню готовності творити добрі справи задля рідної Батьківщини, заможної, повноправної і невіддільної від світового розвитку країни.
Членами оргкомітету розроблено програму Конкурсу, підготовлено завдання за напрямами навчання (гуманітарний і негуманітарний), забезпечено конфіденційність завдань до моменту оприлюднення, проведено І етап Конкурсу.
Розроблені завдання були спрямовані на виявлення рівня засвоєння студентами вивченого матеріалу з мовознавчих і літературознавчих курсів, їхніх філологічних здібностей, сформованості аналітичного та творчо-критичного мислення, уміння логічно викладати свої судження та розкривати власне ставлення до суспільно- історичних і мистецьких явищ.
Метою заходу є підняття престижу української мови й літератури в молодого покоління, підвищення рівня загальної мовної культури, вшанування Великого Кобзаря, поета світового рівня – Тараса Шевченка. Конкурс сприяє вихованню в його учасників почуття гордості за свій народ, любові до рідного краю, формуванню готовності творити добрі справи задля рідної Батьківщини, заможної, повноправної і невіддільної від світового розвитку країни.
Членами оргкомітету розроблено програму Конкурсу, підготовлено завдання за напрямами навчання (гуманітарний і негуманітарний), забезпечено конфіденційність завдань до моменту оприлюднення, проведено І етап Конкурсу.
Розроблені завдання були спрямовані на виявлення рівня засвоєння студентами вивченого матеріалу з мовознавчих і літературознавчих курсів, їхніх філологічних здібностей, сформованості аналітичного та творчо-критичного мислення, уміння логічно викладати свої судження та розкривати власне ставлення до суспільно- історичних і мистецьких явищ.
З метою формування в студентів почуття патріотизму, оптимізму та віри в щасливе майбутнє України, про яку мріяв і писав у своїх творах Тарас Шевченко, конкурсні творчі роботи передбачали теми, пов’язані зі збереженням культурних надбань, моральних та духовних цінностей українського народу.
Для студентів гуманітарних спеціальностей було запропоновано написати твір-роздум у публіцистичному стилі «Ідея національної борні у творчості Тараса Шевченка», у якому необхідно використати цитати із різних творів Т. Шевченка; риторичні поширені звертання; антитезу; складнопідрядні речення з підрядними допустовими та наслідковими.
Студенти негуманітарних спеціальностей мали на основі запропонованого уривка з вірша Т. Шевченка «Думка» написати статтю в газету в публіцистичному стилі про причини добровільної і вимушеної еміграції. У роботі необхідно було використати цитати з творів Кобзаря, складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку, підкреслити в них граматичні основи.
Для студентів гуманітарних спеціальностей було запропоновано написати твір-роздум у публіцистичному стилі «Ідея національної борні у творчості Тараса Шевченка», у якому необхідно використати цитати із різних творів Т. Шевченка; риторичні поширені звертання; антитезу; складнопідрядні речення з підрядними допустовими та наслідковими.
Студенти негуманітарних спеціальностей мали на основі запропонованого уривка з вірша Т. Шевченка «Думка» написати статтю в газету в публіцистичному стилі про причини добровільної і вимушеної еміграції. У роботі необхідно було використати цитати з творів Кобзаря, складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку, підкреслити в них граматичні основи.
Членами журі розроблено критерії оцінювання творчих робіт, перевірено конкурсні роботи, підбито підсумки Конкурсу.
Дані про переможців І етапу конкурсу серед студентів
гуманітарного напряму:
І місце
І місце
Москаленко Ангеліна Анатоліївна (ННІ філології та історії, 11-У) – 29 б.
Мочалова Ольга Євгенівна (ННІ філології та історії, 11-У) – 29 б.
Дорога Діана Юріївна (факультет дошкільної освіт, 32-ДО) – 28 б.
ІІ місце
Лелюшкін Олександр Павлович (ННІ філології та історії, 64-І) – 27 б.
Свердлікова Дарина Вікторівна (ННІ філології та історії, 21-У) – 26 б.
Чечель Наталія Олександрівна (ННІ філології та історії, 23-У) – 25 б.
Сапутіна Вікторія Євгенівна (ННІ педагогіки і психології, 31-ПО) – 25 б.
ІІІ місце
Ананьєва Анастасія Євгенівна (ННІ філології та історії, 13-УА) – 24 б.
Кулик Світлана Ігорівна (ННІ педагогіки і психології, 11-ПО) – 24 б.
Гарета Олег Романович (ННІ педагогіки і психології, 31-ПО) – 24 б.
Рева Яна Сергіївна (ННІ філології та історії, 61-У) – 24 б.
Дані про переможців І етапу конкурсу серед студентів
негуманітарного напряму:
ІІ місце
Конопля Роман Юрійович (факультет технологічної та професійної
освіти, 6М-Пр(Б)) – 20 б.
ІІІ місце
Федота Тимофій Сергійович (факультет технологічної та професійної
освіти, 11-Б) – 18 б.
Вітаємо з перемогою!